Moduły Sage Symfonia Start

Symfonia Start Księgowość

Sage Symfonia Start Księgowość to pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości oraz fakturowania w firmach niezatrudniających pracowników. Przyspiesza i usprawnia pracę dzięki automatyzacji podstawowych czynności i podpowiedziom kolejnych do wykonania kroków. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności

  • obsługuje każdą formę księgowości uproszczonej – kartę podatkową, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
  • umożliwia wykonywanie szczegółowej analizy przychodów i kosztów;
  • pozwala na tworzenie zestawień transakcji z wybranymi kontrahentami za wybrany okres;
  • umożliwia dokonanie szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów;
  • umożliwia prowadzenie rozrachunków z kontrahentami;
  • posiada mechanizm tworzenia klasyfikacji analitycznej i przypisywania jej elementów do poszczególnych zapisów;
  • pozwala na ewidencję i amortyzację środków trwałych bez limitu ilościowego oraz na rejestrację i rozliczanie remanentów;
  • rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej;
  • obsługuje transakcje wewnątrzunijne;
  • wspiera planowanie oraz prowadzenie sprzedaży;
  • obsługuje płatności i rozrachunki oraz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • posiada pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z modułami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box dostępnymi w cenie abonamentu oraz z serwisem miedzyfirmami.pl

Korzyści biznesowe

  • zapewnienie bezpieczeństwa prawnego – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że prowadzisz księgowość zgodnie z wymaganiami prawnymi;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu – program podpowiada kolejne kroki do wykonania zadania. Wbudowane mechanizmy kontroli wewnętrznej zmniejszają ryzyko popełnienia błędu;
  • szybki dostęp do potrzebnych informacji dzięki różnorodności gotowych raportów i zestawień, które ułatwiają poszukiwanie informacji

Symfonia Start Księgowość Plus

Pakiet przeznaczony do prowadzenia uproszczonej księgowości, fakturowania oraz rozliczania płac zatrudnionym pracownikom. Automatyzuje podstawowe czynności, dzięki czemu poprawia efektywność codziennych działań. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności

  • obsługuje każdą formę księgowości uproszczonej – kartę podatkową, podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz ryczałt od przychodów ewidencjonowanych;
  • umożliwia wykonywanie szczegółowej analizy przychodów i kosztów;
  • pozwala na tworzenie zestawień transakcji z wybranymi kontrahentami za wybrany okres;
  • umożliwia dokonanie szczegółowej analizy struktury przychodów i kosztów;
  • wspiera prowadzenie ewidencji pracowników oraz wynagrodzeń z umów o pracę i umów cywilnoprawnych;
  • przyspiesza naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy;
  • umożliwia prowadzenie rozrachunków z kontrahentami;
  • posiada mechanizm tworzenia klasyfikacji analitycznej i przypisywania jej elementów do poszczególnych zapisów;
  • pozwala na ewidencję i amortyzację środków trwałych bez limitu ilościowego oraz na rejestrację i rozliczanie remanentów;
  • rozliczanie kosztów użytkowania samochodów prywatnych wykorzystywanych w działalności gospodarczej;
  • obsługuje transakcje wewnątrzunijne;
  • wspiera planowanie oraz prowadzenie sprzedaży;
  • obsługuje płatności i rozrachunki oraz transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • posiada pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z modułami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box dostępnymi w cenie abonamentu oraz z serwisem miedzyfirmami.pl

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie działalności gospodarczej i podejmowanie trafnych decyzji;
  • usprawnienie ewidencji wynagrodzeń dzięki możliwości prowadzenia kartoteki pracowników oraz wsparcie ewidencji wynagrodzeń; szybsze naliczanie składek ubezpieczeniowych i zaliczek na podatek dochodowy

Symfonia Start Faktura

Sage Symfonia Start Faktura przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej nieprowadzącej gospodarki magazynowej. Podpowiada kolejne kroki procesu fakturowania, dzięki czemu usprawnia pracę. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności

  • roczny dostęp do wszystkich aktualizacji w dzięki zakupowi w modelu abonamentowym
  • planowanie oraz prowadzenie sprzedaży w warunkach bezmagazynowych
  • obsługa płatności i rozrachunków.
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • pakiet gotowych raportów i zestawień.
  • współpraca z dodatkami: Raporty graficzne, e-Box w ramach abonamentu
  • współpraca z serwisem miedzyfirmami.pl
  • wystawianie e-faktur

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki aktualizacjom masz pewność, że prowadzisz ewidencje zgodnie z wymaganiami prawa;
  • szybsza i sprawniejsza praca dzięki automatyzacji oraz podpowiadaniu kolejnych kroków działania
  • możliwość rozbudowania programu o dodatkowe usługi i moduły – zależnie od potrzeb Twojej firmy;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych;
  • zmniejszone ryzyko popełnienia błędu dzięki wbudowanym mechanizmom kontroli wewnętrznej

Symfonia Start Handel

Sage Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Kluczowe funkcjonalności

  • przeznaczony dla firm rozliczających się uproszczona księgowością;
  • obsługuje dokumenty handlowe, magazynowe i kasowe;
  • umożliwia pełną obsługę magazynów;
  • obsługuje transakcje gotówkowe i bezgotówkowe w firmie;
  • obsługuje płatności i rozrachunki
  • zawiera pakiet raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych;
  • współpracuje z pakietami Księgowość i Księgowość Plus, z opcjami dodatkowymi: Raporty graficzne, e-Box oraz z serwisem miedzyfirmami.pl.;
  • zawiera bogaty pakiet usług

Korzyści biznesowe

  • bezpieczeństwo prawne – dzięki bieżącym aktualizacjom masz pewność, że wystawiasz dokumenty zgodnie z wymaganiami prawa;
  • skrócenie i ułatwienie procesu sprzedaży dzięki podpowiedziom kolejnych kroków działania;
  • możliwość planowania promocji i zarządzanie nimi – możliwość łatwego zarejestrowania cenników oraz określenia ich daty obowiązywania. Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży, program automatycznie podpowie ceny lub rabat z obowiązującego cennika;
  • zapewnienie bogatego zestawu raportów i zestawień, które ułatwią prowadzenie działalności gospodarczej i podejmowanie trafnych decyzji;
  • możliwość ekspansji na rynki zagraniczne dzięki obsłudze eksportu, importu oraz transakcji unijnych

e-Box

e-Box to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.

Szczegółowe informacje

  • pełna obsługa procesu księgowego: od momentu wystawienia e-faktury, przez wysłanie do kontrahenta, odebranie potwierdzenia jej otrzymania, aż po dekretacje na kontach, zaksięgowanie i archiwizację;
  • tworzenie e-deklaracji podatkowej firmy oraz pracowników
  • podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do serwisu Ministerstwa Finansów oraz odbieranie urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)
  • możliwość tworzenia e-faktur sprzedaży w formacie zatwierdzonym przez instytucje rządowe;
  • bezpieczne i zgodne z prawem wysyłanie e-faktur z wykorzystaniem szyfrowanych transmisji danych (SSL) we współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl;
  • odbieranie elektronicznych faktur zakupu oraz ich archiwizacja;

Zalety

  • obniżenie kosztów związanych z obsługą i archiwizacją dokumentów;
  • zapewnienie bezpieczeństwa prawnego w obszarze operacji elektronicznych;
  • automatyzacja oraz uproszczenie procesu składania deklaracji;
  • oszczędność czasu potrzebnego do przygotowania formularza podatkowego;
  • zapewnienie bezpieczeństwa w obszarze obrotu e-fakturami;
  • bieżący dostęp do informacji o statusie sporządzonych deklaracji

Raporty graficzne

Raporty graficzne to dodatkowa opcja pozwalająca na rozszerzenie podstawowych funkcjonalności programu. Umożliwia tworzenie dowolnych zestawień za pomocą tabel przestawnych oraz wizualizację analizowanych danych w postaci czytelnych wykresów.

Szczegółowe informacje

  • dostęp do raportów graficznych i zestawień analitycznych;
  • predefiniowane wykresy i raporty dotyczące najważniejszych obszarów;
  • możliwość definiowania własnych raportów graficznych i zestawień;
  • dostęp do bieżących danych o stanie firmy w postaci czytelnych i przejrzystych zestawień wzbogaconych o dane graficzne w postaci wykresów;

Zalety

  • umożliwia łatwy i szybki dostęp do niezbędnych informacji;
  • pozwala na zdefiniowanie własnych zestawień graficznych
  • oszczędza czas niezbędny do przygotowania raportów

Zadzwoń do nas 

41 347 23 10

pomożemy Ci wybrać optymalne rozwiązanie

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Pobierz wersję demo

 Demo Symfonia Start

Ta strona wykorzystuje pliki cookie by móc poprawnie działać i by zbierać anonimowe dane statystyczne. Jeśli nie akceptujesz tego faktu zablokuj pliki cookie w Twojej przeglądarce lub opuść tą stronę.