Handel i magazyn

Program księgowo-magazynowy enova365 umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji, także sprzedaży z odwrotnym obciążeniem, faktur zaliczkowych sprzedaży oraz dotyczących transakcji między krajami UE.

Daje możliwość elastycznego ustawiania procesów wydań i przyjęć magazynowych, wystawianie dokumentów sprzedaży na towar, którego nie ma w magazynie (tzw. stanów ujemnych magazynu).

Wystawianie elektronicznych dokumentów w formacie EDI, PDF, XML, CSV, co może znacznie ułatwić działanie i zaoszczędzić czas pracy.

System enova365 gwarantuje możliwość wygenerowania dokumentów zakupu dla różnych rodzajów transakcji: m.in. zakupów unijnych, z odwrotnym obciążeniem, faktur zaliczkowych zakupu.

Umożliwia rejestrację kosztów dodatkowych i przypisanie ich do konkretnych dokumentów zakupu towaru, stworzenie i przypisanie wielu przyjęć magazynowych do jednego dokumentu zakupu.

Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość zaimportowania do niego dokumentów zakupu za pomocą komunikatów EDI.

Oprogramowanie magazynowe enova365 dzięki swojej budowie modułowej pozwala skonfigurować system magazynowy zgodnie z modelem biznesowym Twojej firmy.

Korzystając z funkcji programu zautomatyzujesz wystawianie dokumentów, zaplanujesz i wygenerujesz zamówienia dla dostawców, dane na temat bieżących i historycznych stanów magazynowych, będziesz sprawnie zarządzać zamówieniami i obsługą kontrahentów.

Dokonasz rezerwacji, zaplanujesz produkcję i będziesz mógł monitorować jej postępy, śledzić zlecenia produkcyjne, jak również przygotujesz raporty przydatne w sprawozdawczości.

Program do obsługi magazynu umożliwi Ci przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie inwentaryzacji w sposób ciągły, bez konieczności wstrzymywania pracy Twojego magazynu.