Moduł CRM

Pozwala na budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami, zapewnia łatwy dostęp do informacji (pełna historia kontaktów w jednym miejscu) oraz pozwala na odwzorowanie procesu sprzedażowego począwszy od szansy sprzedaży po ofertowanie, negocjowanie czy fakturowanie zakupów. 

Poznaj funkcje modułu CRM:

  • Kontrahenci
    • formularz daje wgląd do wszystkich zgromadzonych danych o kliencie, umożliwia tworzenie listy kontrahentów dostępnej z każdego miejsca w systemie.
  • Zdarzenia i zadania
    • tu odbywa się rejestracja czynności i zadań bieżących oraz planowanych, przyporządkowanych do właściwego kontrahenta.
  • Projekty
    • możesz stworzyć grupę zadań i zdarzeń w celu zrealizowania określonego celu.
  • Kampanie
    • możesz łączyć projekty mające wspólny cel, nawet powiązane z różnymi kontrahentami.
  • Leady
    • umożliwiają gromadzenie danych dotyczących uzyskanych sygnałów sprzedażowych i ich obróbkę.
  • Transakcje
    • tu zarejestrujesz wszystkie dokumenty związane z przebiegiem danej transakcji począwszy od ofertowania, poprzez kolejne działania pozwalające osiągnąć wyznaczony cel.
  • Zasoby
    • tu dokonasz rezerwacji zasobów znajdujących się na liście (np. wyposażenia, maszyn i narzędzi) w korelacji z kalendarzem.
  • Teczki
    • miejsce, w którym gromadzone są informacje umieszczone w różnych miejscach w systemie. Może odzwierciedlać dokumenty znajdujące się w papierowej teczce.
  • Moje zadania
    • lista wyświetlająca przydzielone użytkownikowi zadania, jak i zadania, które sam przyporządkował innym użytkownikom.
  • Korespondencja seryjna
    • umożliwia przygotowanie szablonu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu wysyłki pocztą tradycyjną lub automatycznej wysyłki pocztą elektroniczną. Korespondencja jest zapamiętywana dla każdego kontrahenta.
  • Wizytówki
    • mechanizm wykorzystywany do ewidencji kontaktów z potencjalnymi Klientami. Wizytówkę można przekształcić do postaci kartoteki kontrahenta, zachowując pełną historię kontaktu.
  • Opiekun kontrahenta
    • służy do podzielenia listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kontrahenta może przyjmować status główny (podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępca (osoba, która go zastępuje np. w przypadku nieobecności).
  • Kreatory
    • narzędzie pozwalające wprowadzać dane do wielu miejsc w systemie bez konieczności przechodzenia między zakładkami czy modułami programu. Kreatory przydatne są w trakcie tworzenia kampanii, projektów oraz korespondencji seryjnej.
  • Załączniki
    • ta zakładka umożliwia przechowywanie wszystkich dokumentów związanych z kontrahentami w dowolnym formacie.pdf, .doc, .xml, .jpg, .png.