Pozwala na budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami, zapewnia łatwy dostęp do informacji (pełna historia kontaktów w jednym miejscu) oraz pozwala na odwzorowanie procesu sprzedażowego począwszy od szansy sprzedaży po ofertowanie, negocjowanie czy fakturowanie zakupów.
Poznaj funkcje modułu CRM:
- Kontrahenci
- formularz daje wgląd do wszystkich zgromadzonych danych o kliencie, umożliwia tworzenie listy kontrahentów dostępnej z każdego miejsca w systemie.
- Zdarzenia i zadania
- tu odbywa się rejestracja czynności i zadań bieżących oraz planowanych, przyporządkowanych do właściwego kontrahenta.
- Projekty
- możesz stworzyć grupę zadań i zdarzeń w celu zrealizowania określonego celu.
- Kampanie
- możesz łączyć projekty mające wspólny cel, nawet powiązane z różnymi kontrahentami.
- Leady
- umożliwiają gromadzenie danych dotyczących uzyskanych sygnałów sprzedażowych i ich obróbkę.
- Transakcje
- tu zarejestrujesz wszystkie dokumenty związane z przebiegiem danej transakcji począwszy od ofertowania, poprzez kolejne działania pozwalające osiągnąć wyznaczony cel.
- Zasoby
- tu dokonasz rezerwacji zasobów znajdujących się na liście (np. wyposażenia, maszyn i narzędzi) w korelacji z kalendarzem.
- Teczki
- miejsce, w którym gromadzone są informacje umieszczone w różnych miejscach w systemie. Może odzwierciedlać dokumenty znajdujące się w papierowej teczce.
- Moje zadania
- lista wyświetlająca przydzielone użytkownikowi zadania, jak i zadania, które sam przyporządkował innym użytkownikom.
- Korespondencja seryjna
- umożliwia przygotowanie szablonu, a następnie wydrukowanie go dla wskazanych kontrahentów w celu wysyłki pocztą tradycyjną lub automatycznej wysyłki pocztą elektroniczną. Korespondencja jest zapamiętywana dla każdego kontrahenta.
- Wizytówki
- mechanizm wykorzystywany do ewidencji kontaktów z potencjalnymi Klientami. Wizytówkę można przekształcić do postaci kartoteki kontrahenta, zachowując pełną historię kontaktu.
- Opiekun kontrahenta
- służy do podzielenia listy kontrahentów np. pomiędzy przedstawicieli handlowych. Opiekun kontrahenta może przyjmować status główny (podstawowy opiekun kontrahenta) lub zastępca (osoba, która go zastępuje np. w przypadku nieobecności).
- Kreatory
- narzędzie pozwalające wprowadzać dane do wielu miejsc w systemie bez konieczności przechodzenia między zakładkami czy modułami programu. Kreatory przydatne są w trakcie tworzenia kampanii, projektów oraz korespondencji seryjnej.
- Załączniki
- ta zakładka umożliwia przechowywanie wszystkich dokumentów związanych z kontrahentami w dowolnym formacie.pdf, .doc, .xml, .jpg, .png.