Pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych. Dla każdego przyjętego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów.
O etapie realizacji zlecenia poinformujesz klienta za pomocą e-mail lub SMS
Poznaj funkcjonalność modułu Serwis:
- Zlecenia serwisowe
tworzone w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu. Może automatycznie zostać przyporządkowane do listy zadań do wykonania przez danego serwisanta. - Przeglądy
można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego i obowiązywaniu okresu gwarancyjnego. - Funkcja automatycznych powiadomień
urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu zostaje powiązane z kontrahentem. O zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia klient może otrzymywać informację pocztą elektroniczną.
Istnieje możliwość wystawiania dokumentów handlowych i księgowych bezpośrednio z poziomu zlecenia serwisowego oraz rejestrowania towarów pobranych z magazynu w celu przeprowadzenia naprawy:
- dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi,
- dokument wyceny kosztu naprawy,
- potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu,
- dokument WZ – wydanie części z magazynu,
- faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.