Moduł Serwis

Pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych. Dla każdego przyjętego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów.

O etapie realizacji zlecenia poinformujesz klienta za pomocą e-mail lub SMS

Poznaj funkcjonalność modułu Serwis:

  • Zlecenia serwisowe
    tworzone w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu. Może automatycznie zostać przyporządkowane do listy zadań do wykonania przez danego serwisanta.
  • Przeglądy
    można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego i obowiązywaniu okresu gwarancyjnego.
  • Funkcja automatycznych powiadomień
    urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu zostaje powiązane z kontrahentem. O zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia klient może otrzymywać informację pocztą elektroniczną.

Istnieje możliwość wystawiania dokumentów handlowych i księgowych bezpośrednio z poziomu zlecenia serwisowego oraz rejestrowania towarów pobranych z magazynu w celu przeprowadzenia naprawy:

  • dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi,
  • dokument wyceny kosztu naprawy,
  • potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu,
  • dokument WZ – wydanie części z magazynu,
  • faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.