Sprzedaż i CRM

To kompletne narzędzie do obsługi procesów handlowych dla firm o różnych profilach. Zorganizuje Twoją pracę z Klientem i ułatwi budowanie trwałych relacji z kontrahentami.

Jeśli jesteś handlowcem docenisz możliwość korzystania z mobilnej aplikacji, w której wystawisz dokumenty handlowe: zapytania, oferty, zamówienia z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Nawet w podróży możesz zatwierdzać zamówienia, kontrolować finanse, przydzielać zadania, sprawdzić aktualny cennik lub przyznać klientowi rabat – po prostu oszczędzasz czas i działasz skutecznie.

Zaplanujesz wizytę, szkolenie dla Klienta lub prezentację handlową – dostęp do harmonogramu masz w każdym miejscu.

Korzystasz z kalendarza i map Google? CRM będzie z nimi współpracować, by Twoje działania były efektywne.

Po każdym kontakcie z klientem w CRM zgromadzisz wszelkie dane na temat preferencji zakupowych klienta, informacje o wykonanych czynnościach i zadaniach.

Program pozwala tworzyć zadania, zdarzenia, prowadzić projekty oraz kampanie.

Możesz wprowadzać dane tak, jak Ci wygodnie: ręcznie lub importując dane z arkusza Excel lub pliku „xml”.

Możesz też eksportować dane do arkusza z dowolnego miejsca w systemie i zaprezentować je w formie wykresu.